insertlesbianhere:

insertlesbianhere:

insertlesbianhere:

i’m gonna be a lesbian ghost for halloween

booooooooooobs

fuck you this is golden


I'm Gonna Be (500 Miles) - The Proclaimers

minimalyzed:

replacing my heart with another liver so i can drink more and care less

somebody save me?? like i’m just sitting here listening to ppl at my dorm being like ‘yeah at this school, us heteros will soon be minority’ and making fun of others who self harm and saying ‘they do this so they can put pictures of their bleeding arm on instagram and everyone’ll be like omg don’t do this you’re beautiful’ and making fun of like everybody including teachers who are perfectly fine but are being called dickheads because they won’t let them 15 mins late from class and cuz they want the students to learn?? and pretty much everyone listens to rock and JUST THAT and NOTHING ELSE YOU FUCKING PIECE OF SHIT and think they’re better than everyone because of their taste in music & clothes? and their SEXUAL ORIENTATION??? AND WEIGHT???

❝ I need boy advice help! ❞

moseby:

kill him

… its too early for this bullshit.

— Me, no matter what time it is. (via visualcomplex)
❝ If death meant just leaving the stage long enough to change costume and come back as a new character, would you slow down? Or speed up? ❞
— Chuck Palahniuk, Invisible Monsters (via boyirl)